Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Od 4 do 24 grudnia 2014 r. w sklepach Chaty Polskiej organizowana jest loteria zakupowa „Chata pełna nagród.” Klienci, którzy chcą wziąć udział w akcji, muszą zrobić zakupy za min. 25 zł i odebrać zdrapkę przy kasie. Czytaj więcej »

  • Najzabawniejszy portal o kawie

    Poniedziałek, 01 grudnia 2014

    „Kawa z mleczkiem”… Ten popularny frazeologizm zyskał dzięki marce Woseba. Współpraca znanego satyryka Andrzeja Mleczki z marką Woseba zaowocowała stworzeniem portalu kawazmleczkiem.pl. Portal ten daje nie tylko sporą dawkę wiedzy o kawie, lecz również dostarcza rozrywki na wysokim poziomie. Pasjonaci i eksperci od kawy pokazują, że picie kawy w dobrym nastroju to... Czytaj więcej »

  • W wyniku badania przeprowadzonego przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, marka Woseba uznana została za jedną z najsilniejszych na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • Bielmar wspiera Palmę konkursem

    Poniedziałek, 01 grudnia 2014

    Margaryna Palma, kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”, otrzyma silne wsparcie prosprzedażowe w okresie przedświątecznym. Do 9 stycznia 2015 roku potrwa konkurs dla konsumentów, w którym do wygrania co tydzień są tablety i zestawy akcesoriów kuchennych. Akcji towarzyszy silne wsparcie reklamowe w telewizji, prasie i internecie. Czytaj więcej »

  • Marka Big-Active po raz pierwszy ruszyła z kampanią telewizyjną. Pod hasłem „DOPEŁNIENIE” promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane. Każda z nich obrazuje bliskość z konsumentem poprzez dopełnienie innej sfery jego życia – dopełnienie dobrych chwil, dobrej formy czy nowych odkryć. Czytaj więcej »

  • Startuje gorący włoski sezon z CIN&CIN!

    Poniedziałek, 01 grudnia 2014

    Marka CIN&CIN zmienia design opakowań. Włoski styl i oryginale detale tworzą zupełnie nowy wizerunek win i wermutów. Z okazji wielkiej premiery marka przenosi nas w świat weneckich wieczorów, pięknej biżuterii i szybkich samochodów. Czytaj więcej »

  • Świąteczny konkurs Sertop na Facebooku

    Wtorek, 25 listopada 2014

    Masz fajne pomysły na prezent dla Świętego Mikołaja? Jeśli tak, weź udział w trwającym do 7 grudnia konkursie, zorganizowanym dla fanów marki Sertop. Najbardziej kreatywne osoby mają szansę wygrać gry planszowe Monopoly. Zapraszamy do zabawy na Facebooku! Szczegóły na: http://ow.ly/EOlUz Czytaj więcej »

  • 21 listopada br. rozpocznie się telewizyjna kampania marki Książęce. Spoty promować będą całą kolekcję Książęce oraz piwo Chlebowo Miodowe, limitowaną, zimową edycję marki. Dla sezonowego wariantu Książęce przewidziano również wsparcie w kanale digital. Czytaj więcej »

  • Odkryj gotowanie „W kuchni z E.Wedel!

    Piątek, 21 listopada 2014

      Wspólne gotowanie w domu to obecnie modny i popularny sposób spędzania wolnego czasu, w gronie rodziny i przyjaciół. Chcesz, żeby przyrządzane dania były pyszne i niebanalne? Odwiedź stronę www.wedel.pl, by dowiedzieć się, jak przygotować wyjątkowe potrawy z użyciem produktów marki Wedel i odkryć radość domowego gotowania pod okiem Maestro Czekolady, Janusza Profusa.... Czytaj więcej »

  • W okresie późnojesiennym marka HELIO przeprowadza zintegrowaną kampanię promującą nowości bakaliowego potentata - linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura, która została wzbogacona o 5 nowych produktów. Prócz celów sprzedażowych, kampania będzie miała istotny wymiar edukacyjny, który będzie dotyczył zdrowego odżywiania oraz zdrowego stylu życia. Celem kampanii... Czytaj więcej »

  • Wyprodukowana przez MASTERPRESS S.A. etykieta sleeve limitowanej, francuskiej edycji wódki Żubrówka została wyselekcjonowana do grupy finalistów prestiżowego konkursu World Beverage Innovation Awards 2014. Warto podkreślić, że wykonana przez MASTERPRESS etykieta jest jedynym produktem zgłoszonym przez firmę z Polski, który zakwalifikował się do grona zwycięzców i finalistów... Czytaj więcej »

  • Co roku, w trzeci czwartek listopada, wszyscy miłośnicy wina próbują młodego wina Beaujolais Nouveau. Z okazji tego winiarskiego święta Centrum Wina przygotowało dla swoich klientów wyjątkowy rarytas. Od 20 do 26 listopada w sklepach Centrum Wina na terenie całego kraju będzie można spróbować i kupić Beaujolais Nouveau od Josepha Drouhina! Czytaj więcej »

  • Święta to szczególny czas, w którym razem z najbliższymi cieszymy się ciepłą, rodzinną atmosferą. Czas spełniania życzeń. W tym roku część z nich pomoże zrealizować Milka wspierając ogólnopolską akcję SZLACHETNA PACZKA – inicjatywę świątecznej pomocy, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok... Czytaj więcej »

  • Kujawski – naturalne źródło omega-3

    Piątek, 07 listopada 2014

    ZT Kruszwica S.A. wystartowały z nową platformą komunikacyjną: Kujawski - naturalne źródło Omega-3. Olej Kujawski dzięki swojemu naturalnemu pochodzeniu z nasion rzepaku cechuje się wysoką zawartością deficytowych kwasów tłuszczowych omega-3. Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego

    Piątek, 07 listopada 2014

    W grudniu br. WSP „Społem” rozpocznie świąteczną kampanię promocyjną Majonezu Kieleckiego. Ma ona zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz 55 letnią tradycję jego produkcji. Czytaj więcej »

  • 20 października wystartowała silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Kampania potrwa do połowy grudnia i odbędzie się w TV i kinie. Czytaj więcej »

  • Wczoraj w Pijalniach Wódki i Piwa ruszyła akcja „Złote Środy” promująca nową, słodko-gorzką Żubrówkę Złotą. Czytaj więcej »

  • Z okazji urodzin Centrum Wina zaprasza do wspólnego świętowania. Zaczyna już 24 października i przez cały weekend we wszystkich sklepach Centrum Wina 15 win od prestiżowych dostawców, będzie można kupić za połowę ceny. To wybór najlepszych sommelierów. Do tego mnóstwo niespodzianek i oczywiście wspólny urodzinowy toast! Czytaj więcej »

  • Kolejna kampania Mleka ŁACIATE

    Piątek, 24 października 2014

    Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w październiku rozpoczęła nową kampanię reklamową marki ŁACIATE. Celem działań komunikacyjnych jest przypomnienie konsumentom o wyjątkowej ochronie mleka w kartonowym opakowaniu, dzięki któremu zachowuje ono swoje wartości odżywcze. Czytaj więcej »

  • Rogaliki Chipicao na ekranach

    Czwartek, 16 października 2014

    W połowie września rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna rogalików Chipicao. Tym razem marka zabiera swoich konsumentów w fascynujący świat bohaterów najpopularniejszej darmowej gry wszechczasów – Angry Birds! Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania soków Fortuna

    Czwartek, 16 października 2014

    6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni. Czytaj więcej »

  • Nowy program Codzienne korzyści w sieci Żabka

    Środa, 15 października 2014

    Już dzisiaj w sieci Żabka ruszył zupełnie nowy program lojalnościowy o nazwie „Codzienne korzyści”. Klienci sklepów otrzymywać będą wygodne identyfikatory zbliżeniowe, a zebrane punkty wymienią na wyjątkowe nagrody: unikatowe Puzzle 3D oraz cały szereg specjalnie przygotowanych e-nagród. Czytaj więcej »

  • Qulinarne blogowanie z QAFP II

    Środa, 08 października 2014

    „Qulinarne blogowanie z QAFP” wystartowało! 1 października ruszyła druga edycja konkursu dla blogerów kulinarnych. Autor najlepszego przepisu na „Jesienne Smaki QAFP” z wykorzystaniem kulinarnego mięsa wieprzowego lub wędliny wieprzowej ze znakiem QAFP otrzyma nagrodę główną – kartę upominkową na zakup atrakcyjnych akcesoriów kuchennych. Konkurs organizowany jest w ramach... Czytaj więcej »

  • Ulubiona kawiarnia w domu

    Poniedziałek, 06 października 2014

    To prawdziwa gratka dla szukających smaku jak z ulubionej kawiarni. Promocyjne opakowanie z serii „Moje inspiracje” zawiera pięć saszetek kawy latte (dwie karmelowe, dwie waniliowe i jedną classic) oraz oryginalną szklankę. Czytaj więcej »

  • Energizer prowadzi akcję promocyjną

    Poniedziałek, 29 września 2014

    Już po raz kolejny firma Energizer prowadzi akcję promocyjną we współpracy ze stacjami benzynowymi Statoil. Czytaj więcej »

  • Przeżyj niezapomniane chwile z Valbon

    Piątek, 26 września 2014

    Hochland Polska organizuje promocje konsumenckie dla serów pleśniowych Valbon pod hasłem „Przeżyj niezapomniane chwile z Valbon” u największych klientów handlu nowoczesnego. Czytaj więcej »

  • W połowie września wystartowała promocja konsumencka plus 15% gratis przygotowana dla produktów Hochland Kanapkowy. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Czytaj więcej »

  • Hochland obchodzi dwudziestolecie obecności na polskim rynku i w związku z tym przystąpił do urodzinowej loterii konsumenckiej pod hasłem „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”. Czytaj więcej »

  • Qulinarne blogowanie z QAFP

    Poniedziałek, 22 września 2014

    Nadal masz szansę wziąć udział w wyjątkowym „Qulinarnym blogowaniu z QAFP”. 1 września rusza dogrywka w konkursie dla blogerów kulinarnych. Tematem przewodnim jest „Pożegnanie lata z QAFP”. Autor najbardziej pomysłowego i ciekawego przepisu zawierającego w składzie mięso lub wędliny QAFP otrzyma nagrodę główną – kartę upominkową na zakup akcesoriów kuchennych.... Czytaj więcej »

więcej artykułów