Od 4 do 24 grudnia 2014 r. w sklepach Chaty Polskiej organizowana jest loteria zakupowa „Chata pełna nagród.” Klienci, którzy chcą wziąć udział w akcji, muszą zrobić zakupy za min. 25 zł i odebrać zdrapkę przy kasie. Czytaj więcej »
Od 4 do 24 grudnia 2014 r. w sklepach Chaty Polskiej organizowana jest loteria zakupowa „Chata pełna nagród.” Klienci, którzy chcą wziąć udział w akcji, muszą zrobić zakupy za min. 25 zł i odebrać zdrapkę przy kasie. Czytaj więcej »
„Kawa z mleczkiem”… Ten popularny frazeologizm zyskał dzięki marce Woseba. Współpraca znanego satyryka Andrzeja Mleczki z marką Woseba zaowocowała stworzeniem portalu kawazmleczkiem.pl. Portal ten daje nie tylko sporą dawkę wiedzy o kawie, lecz również dostarcza rozrywki na wysokim poziomie. Pasjonaci i eksperci od kawy pokazują, że picie kawy w dobrym nastroju to... Czytaj więcej »
W wyniku badania przeprowadzonego przez niezależny Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, marka Woseba uznana została za jedną z najsilniejszych na polskim rynku. Czytaj więcej »
Margaryna Palma, kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych „Bielmar”, otrzyma silne wsparcie prosprzedażowe w okresie przedświątecznym. Do 9 stycznia 2015 roku potrwa konkurs dla konsumentów, w którym do wygrania co tydzień są tablety i zestawy akcesoriów kuchennych. Akcji towarzyszy silne wsparcie reklamowe w telewizji, prasie i internecie. Czytaj więcej »
Marka Big-Active po raz pierwszy ruszyła z kampanią telewizyjną. Pod hasłem „DOPEŁNIENIE” promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane. Każda z nich obrazuje bliskość z konsumentem poprzez dopełnienie innej sfery jego życia – dopełnienie dobrych chwil, dobrej formy czy nowych odkryć. Czytaj więcej »
Marka CIN&CIN zmienia design opakowań. Włoski styl i oryginale detale tworzą zupełnie nowy wizerunek win i wermutów. Z okazji wielkiej premiery marka przenosi nas w świat weneckich wieczorów, pięknej biżuterii i szybkich samochodów. Czytaj więcej »
Masz fajne pomysły na prezent dla Świętego Mikołaja? Jeśli tak, weź udział w trwającym do 7 grudnia konkursie, zorganizowanym dla fanów marki Sertop. Najbardziej kreatywne osoby mają szansę wygrać gry planszowe Monopoly. Zapraszamy do zabawy na Facebooku! Szczegóły na: http://ow.ly/EOlUz Czytaj więcej »
21 listopada br. rozpocznie się telewizyjna kampania marki Książęce. Spoty promować będą całą kolekcję Książęce oraz piwo Chlebowo Miodowe, limitowaną, zimową edycję marki. Dla sezonowego wariantu Książęce przewidziano również wsparcie w kanale digital. Czytaj więcej »
Wspólne gotowanie w domu to obecnie modny i popularny sposób spędzania wolnego czasu, w gronie rodziny i przyjaciół. Chcesz, żeby przyrządzane dania były pyszne i niebanalne? Odwiedź stronę www.wedel.pl, by dowiedzieć się, jak przygotować wyjątkowe potrawy z użyciem produktów marki Wedel i odkryć radość domowego gotowania pod okiem Maestro Czekolady, Janusza Profusa.... Czytaj więcej »
W okresie późnojesiennym marka HELIO przeprowadza zintegrowaną kampanię promującą nowości bakaliowego potentata - linię suszonych owoców bez konserwantów HELIO Natura, która została wzbogacona o 5 nowych produktów. Prócz celów sprzedażowych, kampania będzie miała istotny wymiar edukacyjny, który będzie dotyczył zdrowego odżywiania oraz zdrowego stylu życia. Celem kampanii... Czytaj więcej »
Wyprodukowana przez MASTERPRESS S.A. etykieta sleeve limitowanej, francuskiej edycji wódki Żubrówka została wyselekcjonowana do grupy finalistów prestiżowego konkursu World Beverage Innovation Awards 2014. Warto podkreślić, że wykonana przez MASTERPRESS etykieta jest jedynym produktem zgłoszonym przez firmę z Polski, który zakwalifikował się do grona zwycięzców i finalistów... Czytaj więcej »
Co roku, w trzeci czwartek listopada, wszyscy miłośnicy wina próbują młodego wina Beaujolais Nouveau. Z okazji tego winiarskiego święta Centrum Wina przygotowało dla swoich klientów wyjątkowy rarytas. Od 20 do 26 listopada w sklepach Centrum Wina na terenie całego kraju będzie można spróbować i kupić Beaujolais Nouveau od Josepha Drouhina! Czytaj więcej »
Święta to szczególny czas, w którym razem z najbliższymi cieszymy się ciepłą, rodzinną atmosferą. Czas spełniania życzeń. W tym roku część z nich pomoże zrealizować Milka wspierając ogólnopolską akcję SZLACHETNA PACZKA – inicjatywę świątecznej pomocy, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok... Czytaj więcej »
ZT Kruszwica S.A. wystartowały z nową platformą komunikacyjną: Kujawski - naturalne źródło Omega-3. Olej Kujawski dzięki swojemu naturalnemu pochodzeniu z nasion rzepaku cechuje się wysoką zawartością deficytowych kwasów tłuszczowych omega-3. Czytaj więcej »
W grudniu br. WSP „Społem” rozpocznie świąteczną kampanię promocyjną Majonezu Kieleckiego. Ma ona zwrócić uwagę konsumentów na wysoką jakość wyrobu oraz 55 letnią tradycję jego produkcji. Czytaj więcej »
20 października wystartowała silna kampania reklamowa linii Almette Fruit. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o owocowej linii w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Kampania potrwa do połowy grudnia i odbędzie się w TV i kinie. Czytaj więcej »
Wczoraj w Pijalniach Wódki i Piwa ruszyła akcja „Złote Środy” promująca nową, słodko-gorzką Żubrówkę Złotą. Czytaj więcej »
Z okazji urodzin Centrum Wina zaprasza do wspólnego świętowania. Zaczyna już 24 października i przez cały weekend we wszystkich sklepach Centrum Wina 15 win od prestiżowych dostawców, będzie można kupić za połowę ceny. To wybór najlepszych sommelierów. Do tego mnóstwo niespodzianek i oczywiście wspólny urodzinowy toast! Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL w październiku rozpoczęła nową kampanię reklamową marki ŁACIATE. Celem działań komunikacyjnych jest przypomnienie konsumentom o wyjątkowej ochronie mleka w kartonowym opakowaniu, dzięki któremu zachowuje ono swoje wartości odżywcze. Czytaj więcej »
W połowie września rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna rogalików Chipicao. Tym razem marka zabiera swoich konsumentów w fascynujący świat bohaterów najpopularniejszej darmowej gry wszechczasów – Angry Birds! Czytaj więcej »
6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni. Czytaj więcej »
Już dzisiaj w sieci Żabka ruszył zupełnie nowy program lojalnościowy o nazwie „Codzienne korzyści”. Klienci sklepów otrzymywać będą wygodne identyfikatory zbliżeniowe, a zebrane punkty wymienią na wyjątkowe nagrody: unikatowe Puzzle 3D oraz cały szereg specjalnie przygotowanych e-nagród. Czytaj więcej »
„Qulinarne blogowanie z QAFP” wystartowało! 1 października ruszyła druga edycja konkursu dla blogerów kulinarnych. Autor najlepszego przepisu na „Jesienne Smaki QAFP” z wykorzystaniem kulinarnego mięsa wieprzowego lub wędliny wieprzowej ze znakiem QAFP otrzyma nagrodę główną – kartę upominkową na zakup atrakcyjnych akcesoriów kuchennych. Konkurs organizowany jest w ramach... Czytaj więcej »
To prawdziwa gratka dla szukających smaku jak z ulubionej kawiarni. Promocyjne opakowanie z serii „Moje inspiracje” zawiera pięć saszetek kawy latte (dwie karmelowe, dwie waniliowe i jedną classic) oraz oryginalną szklankę. Czytaj więcej »
Już po raz kolejny firma Energizer prowadzi akcję promocyjną we współpracy ze stacjami benzynowymi Statoil. Czytaj więcej »
Hochland Polska organizuje promocje konsumenckie dla serów pleśniowych Valbon pod hasłem „Przeżyj niezapomniane chwile z Valbon” u największych klientów handlu nowoczesnego. Czytaj więcej »
W połowie września wystartowała promocja konsumencka plus 15% gratis przygotowana dla produktów Hochland Kanapkowy. Czytaj więcej »
Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce. Czytaj więcej »
Hochland obchodzi dwudziestolecie obecności na polskim rynku i w związku z tym przystąpił do urodzinowej loterii konsumenckiej pod hasłem „Świętuj z nami 20 lat Hochland w Polsce”. Czytaj więcej »
Nadal masz szansę wziąć udział w wyjątkowym „Qulinarnym blogowaniu z QAFP”. 1 września rusza dogrywka w konkursie dla blogerów kulinarnych. Tematem przewodnim jest „Pożegnanie lata z QAFP”. Autor najbardziej pomysłowego i ciekawego przepisu zawierającego w składzie mięso lub wędliny QAFP otrzyma nagrodę główną – kartę upominkową na zakup akcesoriów kuchennych.... Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
To hit wśród słodkości na sezon grillowy! Sprężyste...
To najnowszy smak w portfolio dań instant, który podbija...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...